tisdag 22 september 2009

Nattugglan

... det är tydligen jag det. Klockan är 04:05 och jag äter en skinksmörgås och dricker ett glas mjölk i natten.
Hoo hoo (eller hur det nu är ugglor låter...?).

Uppenbarligen går min stackars understimulerade mammaledighetshjärna igång nu när det vankas lite jobb. Imorgon bitti har jag nämligen utvecklingssamtal med min egen mentor och jag har inte kunnat somna om efter att Nova pep till vid 2-tiden. Det snurrar bara en massa tankar i huvudet, trots att jag har försökt ignorera dem. Men så funkar min hjärna, den blir alldeles till sig när den får användas till något och då kan den hitta på små egna projekt som den kör stenhårt på. Oavsett om det är något reellt "problem" att fundera på och vare sig jag vill det eller inte. Just nu vill jag det inte.
Bara sooova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar