torsdag 17 september 2009

Gamla skor... och pojkvänner

Jag och Nova var på shoppingtur härom dagen och hittade de här coola baggyjeansen med 80-talsvibbar inför hösten. De är skönt fodrade och jag köpte storlek 74 så att hon kan växa i dem under kommande månader.
149 kr på Lindex.


Själv investerade jag i ett par nya joggingdojor efter att ha insett att mitt senaste par köpte jag någon gång under tiden jag var tillsammans med min expojkvän. De måste alltså ha minst sex år på nacken, men jag gissar att det är mer än så. För att inte tala om mina inneträningsskor, de köpte jag när jag var tillsammans med min ex-expojkvän och nu pratar vi alltså 90-talet någon gång.

Det sägs ju att man ska byta träningsskor varannat år, så antingen måste jag bli bättre på att köpa skor eller så måste jag byta pojkvän oftare... haha.

Jag var iallafall på Löplabbet och provade ut ett par joggingdojor, så nu kommer det förhoppningsvis gå som ett smööör att springa på asfalten runt Kungsholmens strandpromenad - med eller utan barnvagn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar