måndag 2 november 2009

Piggare... Not!

Bara för att jag skrev att både jag och Nova var piggare i föregående inlägg har friskhetskurvan pekat neråt under dagen. Jag känner mig trött, frusen, har ont i kroppen och misstänker att jag har feber. Nova har också blivit sämre sen imorse (men hon är fortfarande piggare än igår). Just nu sover hon sin tredje tupplur, men det har varit mycket gnäll och stök för att få henne att sova trots att hon varit jättetrött. Lillan vill inte äta vanlig mat heller, men välling, gröt och youghurt kan jag få i henne.

Nu väntar jag mest på att A ska komma hem, det är inte helkul att vara ensam hemma med gnällig bebis när jag helst skulle vilja ligga nerbäddad i soffan och glo på TV.

3 kommentarer:

  1. Jag skulle ha stannat kvar och pysslat om er! Hoppas att ni blir friska fort.

    SvaraRadera
  2. Krya på er !!! kram från vässan

    SvaraRadera