måndag 2 november 2009

Piggare

Uuh, Nova har vaknat typ en gång i timmen även denna natt, med början innan jag ens hade somnat på riktigt. Förvisso blev det ett väldigt sent insomnande eftersom A kom hem från sin tennisresa någon gång framåt ettsnåret.

Dottern är iallafall piggare och svalare idag även om hon fortfarande är något blank på ögonen. Tempen visade på 37,6 på morgonen. Själv är jag fortfarande hes och det känns som att det är något i lungorna, men inte speciellt ont eller så. Mest irriterande.


 Lite hängig vid middagen igår...


... men idag är lekmaskinen igång igen.

Tre nätters dålig sömn börjar kännas nu och jag hade sett fram emot en skön förmiddagstupplur samtidigt som Nova vilade, men eftersom dottern beslöt sig för att bara sova 40 minuter nu på morgonen blev jag snuvad på den. Jaja, ny chans i eftermiddag. Tills dess får ett glas Berocca duga.
Jag misstänker att A inte känner sig speciellt utvilad heller så vi får väl anstränga oss för att kojsa tidigt ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar