lördag 10 oktober 2009

Ny modell

Först var jag osäker på om det var pöms i mina ögon eller skit på fönstren, men det är faktiskt dimma över Kungsholmen så här på lördagmorgonen (skit på fönstren också för den delen).
Dimma och ynka 4 plusgrader, brrrr.



Nova ville bestämt inte sova förrän framåt halv nio igår - det kan bli lite stök nu när hon ibland sover 2 gånger och ibland 3 gånger på en dag - så idag fick jag sova ända till 8.

Jag och A utvärderar en ny modell nu på helgerna än att strikt ta varannan natt/morgon, istället ska vi turas om både fredag och lördag. En tar natten och den andra tar morgonen. På så sätt får vi sova hyfsat två nätter istället för lyxsovning en natt och kommer kanske också lite mer i fas med varandra. A tog natten i natt och jag gick upp med henne på morgonen medan A kunde sova vidare ett tag till. Jag tror iallafall att det var jag som drog helgens vinst i sömnlotteriet, klockan 8 är ju inga problem alls! Normalt sett vaknar dottern åtminstone en timme tidigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar