tisdag 23 februari 2010

Varm dag

Ännu en dag i samma mönster. Ännu en lat dag, tänkte jag skriva, men sen kom jag på att jag och L faktiskt smög oss in på flashiga-resort-gymmet imorse och svettades en timme. Frukost och lunch intogs "hemma", sen stranden efter det. Jag och A turades om att ta massage i eftermiddagsbrisen. Om man bortser från att massösen körde en oväntad thaistretchning på slutet så att jag låg i brygga över henne och var väldans nära att flasha tuttarna för resten av stranden i min lilla bikiniöverdel, var det alldeles ljuvligt.

A och Nova tog ett kvällsdopp i poolen när vi kom tillbaka och efter att killarna tagit en halvtimme på gymmet gick hela familjen iväg och åt middag på en thairestaurang alldeles i närheten. Imorgon finns det planer på att åka till en annan strand, får se hur vi lyckas med det. Nu ska jag och A ta en stunds bokläsning på terrassen innan det blir kojsning.

Idag har det nog varit varmaste dagen hittills, så varmt att jag helst ville sitta i fläkten när vi var hemma. Det var skönt att komma ner till havet där det fläktar. Det är nog fortfarande uppåt 26-27 grader, trots att klockan är efter 23. Men jag ska väl inte klaga...

Banan-mellis på stranden

Svalkande kvällsdopp i poolen

1 kommentar:

  1. Nä,inte ska du klaga. Det hade du nog gjort om du varit hemma här...-36 nu på morronen.
    Härligt att få så täta rapporter!
    Kram,kram!

    SvaraRadera