tisdag 1 december 2009

Helt vanlig tisdag

Helt vanlig tisdag.
Nova åt frukost 8, tupplur 9:30-10:30, iväg till öppna förskolan, lunch där 11:30, hem igen lagom till eftermiddagstuppluren 13:30-15:00, mellis efter det, ut en sväng, middag framåt 17:30.
Bad 18:30, välling 19. Dottern sover 19:30.

Vardagarna rullar på i stort sett samma hjulspår och om det inte hade ringt ett blomsterbud för att stämma av min address så hade jag nog (nästan) glömt bort att jag faktiskt fyller år imorgon.
A har ordnat någon form av överraskning för vi ska tydligen lämna Nova hos faster och kusinerna. Spännande!

1 kommentar:

  1. stort grattis på födelsedagen!!!!! visste inte att du fyller idag.. men nu vet jag! vilka fantastiska rutiner du fått till m Nova! Hedda har mycket att lära! tupplurer på längre än 15 min finns fortf inte(jo ute rullandes i vagnen eller i knäet ammandes...), o senaste veckans kvällar har varit upp t 4 timmars gråt, amning, gråt o tandagnissel. tidig natt innan fröken knoppar in. suck!men, men, d ger sig väll. kommer ev t sthlm lite i nästa vecka. kram kram

    SvaraRadera