tisdag 5 maj 2009

Retro outfit

Idag är Nova lite retro i en sparkdräkt som jag själv hade som bebis. Mest för skojs skull, för denna outfit är verkligen inte den mest praktiska vid blöjbyte.

Något annat som idag har fått en revival är nappen.
Lilla fröken har de senaste veckorna varit helt ointresserad av alla sorters nappar att jag helt glömt bort att den kan fylla en funktion. Jag har faktiskt inte ens tänkt på att erbjuda napp på ett tag nu eftersom hon bara spottat och blivit upprörd om man vågade sig på att försöka stoppa in en sådan i hennes lilla mun.
Men nu i förmiddag när hon var trött, rastlös och absolut ingenting var till belåtenhet gjorde jag ytterligare ett försök med nappen. Och det gick bra, som synes.

Igår fick vi äntligen Volvon såld! Skönt, det skulle vara jobbigt att behöva leta parkering till två bilar någon längre tid (för A iallafall...).

Om någon timme ska jag och Nova ta en promenad ner till centrum och äta lunch med Emma. Efter det blir det nog mest hemmahäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar