fredag 26 november 2010

Fredag igen

Det blev fredag den här veckan också! På jobbet har det för en gångs skull varit lagom arbetsbörda, sådär så att man har tillräckligt mycket att göra för att glömma klockan men tillräckligt lite för att kunna sluta tidigt för att hämta på dagis strax efter 16 (eller gå på ansiktsbehandling som jag gjorde i tisdags).

Igår var jag och Elin ute och käkade på Mellow i Birkastan och idag blev det pizzamiddag eftersom A har hjälpt sina föräldrar att flytta och pizza hör ju liksom till efter välförättat värv.
Så nu har vi alltså Novas farmor och farfar i stan, trevligt!

Till Idol började jag och A fundera lite på julen och vad som behöver fixas. Vi ska verkligen försöka anstränga oss för att undvika sista-minuten-paniken och för en gångs skull organisera oss inför den första hemmajulen nånsin. Vet dock inte hur jag ska klara mig utan mammas janssons frestelse och mormors nubbesallad?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar