onsdag 24 november 2010

Stökig natt

... inatt med liten dam som vaknade vid 04-hugget och inte kunde somna om förrän två timmar senare. Inte jag och A heller för den delen. I lillans fall var det nog nya tänder i nederkäken som spökade. Men det är på tiden att de där två ensamma gaddarna i mitten får lite uppbackning.

Med max 5 timmars sömn i kroppen var jag därför rätt mör efter jobbet idag och hade inte minsta lilla lust att bege mig ut i snöstormen för att gå och träna. Det knep jag brukar ta till när den där våldsamma jag-vill-helst-av-allt bara-sitta-hemma-och-myyysa-och-minst-av-allt-träna-känslan slår till är att ta på mig träningskläderna. Då är det helt plötsligt mindre motlut direkt och jag lyckades sparka ut mig för ett pass på Friskis. Tur man är lättlurad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar