tisdag 26 juli 2011

Relevant fråga om behåring

Idag bilar vi inlandsvägen hem till Stockholm efter en lat vecka hos Novas morföräldrar.

Lunchstoppet gjordes nyligen på MAX i Bollnäs och jag och Nova gick och kissade innan maten. Lilla fröken frågvis tittar nyfiket på mig när jag drar ner kläderna och pekar sedan mot ni-vet-vad där jag sitter på toaletten.
- "Vad ha du däj då?"
- "Ja hmm, det är hår", svarar jag.

Nova ser konfunderad ut och pekar mot håret på mitt huvud istället.
- "Ha det jamlat å fassnat på din jumpa...?"

(Ja, dottern har tydligen inte full koll på avgränsningarna för rumpor och snippor och sånt där. Hoppas jag. Annars insinuerade hon precis att jag har en bakdel ludnare än ett skogstrolls.
Jag kunde faktiskt inte hålla mig för skratt och kommer inte ens ihåg vad jag svarade på den högst relevanta frågan.)

2 kommentarer:

  1. Åh herregud....var får hon allt ifrån? Hahaha...

    SvaraRadera
  2. hahah :D ja-a, HAR det jamlat å fassnat då?

    SvaraRadera