tisdag 5 oktober 2010

Rita är roligt

... och speciellt på sånt som inte är papper. Typ armarna. Tack och lov för vattenlösliga pennor.


As föräldrar har bott hos oss söndag till tisdag och vi har fått hjälp med dagislämning och hämtning. Dessutom kunde jag och A för en gångs skull ta en kvällsjogg tillsammans igår. Det är lite för mörkt och läskigt att springa ensam på kvällarna nu, tycker jag.

På projektet har jag återigen näsan över vattenytan. Skönt, med tanke på att det går bort två dagar till jobbkonferens i Turkiet nästa vecka. Det ska bli såå skönt med en långhelg i värmen!

4 kommentarer:

  1. Du FÅR INTE springa ensam heller, när det är mörkt. Jag är din mamma och mammor ska man lyda.
    Va´ bra att ni får hjälp, hälsa till dina svärföräldrar från oss.
    Kram, kram!

    SvaraRadera
  2. Vänta bara tills hon går lös på tapeterna!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Näe säger jag, det är INTE farligt att springa på kvällen! Vet du hur mycket folk som är ute och joggar på kvällarna, jag lovar att du inte är ensam. Låter mer som en dålig ursäkt för att slippa;-)

    Förresten, jag och Thea är gräsänkor imorgon kväll så om du och Nova känner för det får ni gärna komma över!? Och du behöver INTE handla och laga mat, det kan jag fixa i så fall.

    Kram /E

    SvaraRadera