måndag 9 juli 2012

Vecka 36

... och jag börjar se fram emot ett slut på det här rätt oljuvliga tillståndet.
Jag knarkar nässpray konstant, men snarkar och dreglar i sömnen ändå. Vaknar stel som en pinne med kramp och ibland med ischias.
Allt är svullet, speciellt händer, fötter och ben. Fingrar och tår är som små prinskorvar redan på morgonen och jag känner mig rent allmänt som en valross.
Förvisso gör svullnaden att jag har läppar som Angelina Jolie, men vad hjälper det när näsan ser ut att tillhöra Gerard Depardieu?!



5 kommentarer:

  1. Men oj!..nu är ju din mage större än min;-)
    Tänk om det blir förlossning här uppe i norr?
    Vi ses i morronkväll. Ta det lugnt på resan upp.
    Kram, kram!

    SvaraRadera
  2. Hm. Är du säker på att det bara är EN bebis i den där jättebautamagen? :-)

    SvaraRadera
  3. Nä, säker kan man ju aldrig vara... :)

    SvaraRadera
  4. Mm, tack Tiina! Jag är något avis på dig som har din bebis på utsidan nu! Vi får sammanstråla efter semestrarna så att jag får kika på er lilla Iines! Kramkram

    SvaraRadera