tisdag 5 april 2011

Billiga bostäder! Inte.

Äsch, vad dyrt det är med lägenheter just nu. Iallafall de jag och A tycker har viss potential. 6,7 nätta miljoner är den lägenheten vi gillade bäst i helgen uppe i nu. Då är det alltså ett renoveringsobjekt i vårt tycke... Så nä, det blir nog inget köp den här veckan. Vi har inte vant oss vid prisnivån än, helt enkelt.

Ikväll hade jag och Nova middagssällskap av pluggkompis och tillika kollega Å medan A spelade tennis. Hon är också på jakt efter lägenhet så det blev en del bostadssnack.
Jag passade på att förhöra mig om 10-årsjubileumsfesten med jobbet som jag och A missade. Jag hade det på känn, men det lät faktiskt som att festkvällen skulle ha varit roligare än dito kräksjukevariant för vår del. Jag gör en notering om det till 20-årsjubileet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar