tisdag 15 juni 2010

Mysig tisdagseftermiddag

A och Nova var nere på stan och gjorde Kulturhuset på förmiddagen

Lunch med faster

Jag var hemma tidigt från jobbet på eftermiddagen, redan kl 16, eftersom A hade "avslutning" med sina tenniskompisar. Jag tycker att de har avslutning lite nu och då men jag märker aldrig av något uppehåll i tennisen...? Men det är sant, han brukar ju inte spela under semesterveckorna. Jag och Nova tog iallafall en promenad över till Karlbergsvägen och hälsade på E och T. Småtjejerna åt köttbullar och mos medan mammorna fick ett glas vin och hämtthai och pratade lite om midsommar och planerade en Barcelonaresa framåt hösten. Döttrarna lekte på ovanligt bra. Mysig tisdagseftermiddag och dessutom fick vi med oss en massa kläder hem!

T testar febernappen på Nova

Mysbus i T's stortjejsäng

Nova hämtar inspiration inför sommarens potträning

3 kommentarer:

  1. oooh, va stora de är!! Sötingar!
    Jag o syster kommer till sthlm o känner lite på bröllopsyran fre-lö. Kanske kan säga hej??
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. glömmer alltid... kommentaren va såklart från bästerås!

    SvaraRadera
  3. Tack för igår! Söt bild i Theas säng:-) Pp

    SvaraRadera