torsdag 13 augusti 2009

Mat på kub

Tadaaa! Helt ekologisk (förutom örtkryddorna och vitlöken möjligtvis), bebisanpassad köttfärssås!


Så snart detta frusit ska jag göra kuber med pasta och grönsaker. Tanken med att frysa in kuber är såklart att det blir enklare att sätta ihop varierade måltider, då behöver jag inte alltid servera köttfärssåsen med pasta till exempel.

Så här husmoderlig har jag nog aldrig känt mig, det är nästan så att jag blir rädd för mig själv. Å andra sidan ser köket som vanligt ut som en krigszon efter mitt kockande, så det drar väl ner präktighetspoängen lite, antar jag.

Nu återstår bara att se om den lilla vildingen gillar mina kokkonster.

3 kommentarer:

  1. Hallå!
    Oj vad din lilla flicka har blivit stor!! =) Så otroligt söt!

    Jag måste ju hålla med dej.... det är nästa så jag oxå blir rädd för dina husmoderliga konster! =D ;-)

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Men tjena, vad roligt... jag kollade preciiis in på din blogg, innan du skickade den här kommentaren. Såg att du varit hemma på Turingen precis, vi var hemma i slutet av juli.
    Hoppas du haft en skön sommar, kramkram

    SvaraRadera
  3. Imponerande. Jag känner mig plötsligt inte alls lika husmoderlig längre. :)

    SvaraRadera