fredag 26 augusti 2011

Överraskning

Min frisör ringde på morgonen och undrade om jag kunde komma lite tidigare i eftermiddag.
Uh, vadå komma tidigare?! Jag visste inte ens att jag hade klipptid idag?! Ren flax att jag inte hade några möten inbokade utan kunde springa tidigare från jobbet.

Men såhär trevligt - med vin, kex och nötter - kan man iallafall bli ompysslad hos min frisör på fredageftermiddagen:


Rymdmonstret i spegeln är jag.
Eftersom jag blev lite lätt överraskad av klipptiden och inte hade tänkt ut något speciellt jag ville göra så fick min 22-åriga frisör fria händer. Håret blev mörkare och kortare. Kanske därför jag fick visa leg på systemet någon timme senare...?

3 kommentarer:

  1. Ibland önskar jag att det fanns en gilla-knapp att trycka på!
    Hoppas att du blev nöjd med din nya frisyr! Har lillan fått håret fixat än? Hon, om nån är väl i behov av ett frisörbesök, eller hur?
    Kram, kram!

    SvaraRadera
  2. Well... Håret kanske blev lite väl kort och mörkt för min smak, men men... Det växer ju ut igen! Näe, Novis skulle ju behöva en klippning, håller med, men det har bara inte blivit av än. Det kanske mormor kan ombesörja i oktober...? ;-)

    SvaraRadera
  3. Du är för härlig!!!!! O säkert ursnygg! Kram kram från bästerås

    SvaraRadera