tisdag 22 mars 2011

Hurra för min mogne man

Idag säger jag grattis till världens bästa sambo och pappa som fyller hela 37 år! A väcktes imorse med falsksång (från mig) och morgonbuttert blängande (från Nova) och några små presenter på sängen. Det blev en jeansig skjorta och en temapresent med både ansiktsbehandling och dito kräm. Sist jag somnade på britsen när jag gjorde ansiktsbehandling tänkte jag nämligen att det här skulle minsann A också gilla, men det är inget han skulle komma på att gå på själv.

Trettiosjuårsdagen firade födelsedagsbarnet ifråga med att jobba hemifrån, herrns mage är fortfarande inte i toppform. Efter jobbet skolkade vi från föräldramötet på dagis och lagade lasagne och åt bakelser istället. Det får man göra när någon fyller år. Hipp hipp hurra för min mogne man!

1 kommentar:

  1. Jag hoppas att mitt kuvert kom fram till honom, och inte till den med liknande efternamn i samma trappuppgång.
    /Siw

    SvaraRadera