onsdag 25 juni 2014

Trött (och mätt) jobbresenär

Precis 17 minuter från det att jag låste ytterdörren imorse var jag genom säkerhetskontrollen på Bromma flygplats. Med relativt lång kö dessutom. Då är det inte speciellt smärtsamt att jobba i Malmö över dagen. Förutom en timme mindre sömn då förstås, men jag har ändå förlorat så många timmar inatt på grund av sömnlöshet och en Freja som skrek till alldes för många gånger att en timme mer eller mindre knappast märks i det allmänna tröttkaoset...

Blek och trött. Att behöva ställa klockan på 05:xx borde vara förbjudet.

Landade i Stockholm igen 17:50 efter en heldags workshop och tog en taxi direkt till månadens middag med mammagruppen, sista inför semestern. Nu dyker jag i sängs och tar ett djuupt andetag inför veckans två sista arbetsdagar. Det är mycket som ska klaras av innan jag kan gå på semester med ro i sinnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar