onsdag 26 mars 2014

Ur zonen

Jag flög till kundens Malmökontor över dagen idag. Satte ansikten på och lärde känna de där personerna som jag bara träffat via telefonkonferens tidigare. Åt god lunch på Guide White-rekommenderad restaurang och konstaterade att luncherna i Malmö är väldigt mycket mer prisvärda än i huvudstaden när en finlunch där kostar mindre än en vanlig lunch i personalmatsalen i Stockholm.

Blev runtvisad i serverhall och lager. Många TV-apparater på hyllorna med tanke på att kunden inte alls tillverkar sådana. Jag tänker ungefär varannan dag att jag är ute ur min jobbmässiga bekvämlighetszon men tar fasta på att det ändå känns kul och peppande att lära sig en ny bransch. Men kommer jag nånsin känna mig som ett naturligt inslag i en brummande serverhall?
Nä va, skulle inte tro det.

1 kommentar:

  1. Ho,ho... Har du kommit ur zonen alldeles? Inte ett inlägg på eeeeeevigheter....

    SvaraRadera