torsdag 6 mars 2014

Lite extra lång och trött dag

Torsdagar är lite extra långa jobbdagar då jag har ett veckovist statusmöte med en leverantör i USA mellan 17 och 18. Idag var jag även lite extra trött efter en afterwork med mina nya kollegor igår. Vi inledde med ett glas på Amaranten och sedan var vi några stycken som gick vidare och åt middag på en italiensk kvarterskrog innan vi avslutade med en drink på en folktom Lemon Bar. Jag var hemma vid 23 men har ändå varit gäspig hela dagen.

Det var med andra ord inte med några hurrarop som jag gick direkt från jobbet till föräldramöte på förskolan vid halv sju ikväll. Men jag är glad att jag släpade mig dit, det är alltid intressant att höra rapporter från barnens vardag och pedagogerna är duktiga på att kontinuerligt dokumentera alla projekt och utflykter och sätta upp på väggarna runt förskolan. Kul att se! I det vardagliga hämtnings- och lämningskaoset blir det sällan läge att kika runt på dokumentationen, då vill man helst bara komma därifrån med förståndet i behåll...

Självporträtt

Dokumentation från tisdagens skogsutflykt

Frejas teckning på temat "Bollar"

Freja pysslar tydligen mycket med vattenlek, enligt fotona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar