torsdag 15 september 2011

Nätverksträff

Hemkommen efter en jobbträff med företagets kvinnliga nätverk som träffas 2-4 gånger per år. Kvällens föreläsare kom från de egna leden och temat var sociala medier och hur man bygger sitt eget varumärke. Intressant och trevlig kväll med ett trettiotal sköna damer (samt lite bubbel och vin och god mat förstås). Framför allt fick jag en liten aha-upplevelse vad gäller Twitter och dess användningsområde. Jag hade liksom dömt ut det, av någon anledning.

Eftersom jag varit på företaget ett år och knappt visat upp mig på kontoret annat än när det är pub eller nätverksträff så passade jag på att jobba från kontoret på eftermiddagen. Jag tror att jag ska försöka göra det oftare.

Nu softar jag och A i soffan och väntar in veckoslutet och framför allt lördagen, då det äntligen ska bli inflyttning. Skönt. A vägrar tyvärr fotmassage ikväll med undanflykten att mina rosendoftande små luktar fotjuice?!!
Efter en provsniffning är jag dock böjd att hålla med.
Det måste bero på mina skor.
Men då har jag iallafall en anledning att köpa nya!
Nova behöver också ekiperas inför hösten, borde försöka ta mig iväg och shoppa i helgen. Jo, det känns ju verkligen som att en shoppingrunda kommer att hinnas med i flyttkaoset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar